Μενού Ροή
Τρεις στόχοι της Volkswagen για το άμεσο μέλλον

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen στο τμήμα των επιβατικών αυτοκινήτων, Thomas Schafer, θέλει να κάνει τη VW ξανά μια αγαπημένη μάρκα, ενώ παράλληλα επιλύει τα προβλήματα λογισμικού που ταλαιπώρησαν την κυκλοφορία της ηλεκτρικής «οικογένειας» ID. Ακόμα, σκοπός της VW είναι να συνάψουν ακόμα πιο στενές σχέσεις με τις «αδελφικές» μάρκες Seat, Skoda και Cupra.

Ο Schafer, μιλώντας στο Autocar κατά την παρουσίαση του Volkswagen ID Buzz περιέγραψε τους τρεις βασικούς στόχους που έχει θέσει η μάρκα από τότε που ανέλαβε τη θέση του CEO την 1η Ιουλίου. Ο πρώτος στόχος είναι η επιθυμία να γίνει η μάρκα αγαπημένη ξανά. Σημείωσε ότι «η Volkswagen είναι μια εκπληκτική παγκόσμια μάρκα και της αξίζει να επιστρέψει εκεί που ήταν. Αυτό όμως χρειάζεται επένδυση σε νέα προϊόντα και είμαστε σε καλό δρόμο».

Ο δεύτερος στόχος είναι να φέρει τη Volkswagen πιο κοντά στις Seat, Skoda, Cupra και στα επαγγελματικά οχήματα της Volkswagen. Αυτό είναι εφικτό με την ανάπτυξη κοινών εξαρτημάτων και λειτουργιών, με το να μειώσει το κόστος και να συντομεύσει τους χρόνους ανάπτυξης σε όλους τους τομείς. Ξεκαθάρισε όμως ότι «αυτό δεν σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα θα είναι παρόμοια. Στην πραγματικότητα θα είναι το αντίθετο». Τέλος, ο τρίτος στόχος είναι να «επιβλέπει την τάση, που υπάρχει στον χώρο του αυτοκινήτου και δεν αναφέρεται μόνο στην αλλαγή από τους θερμικούς στους ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά και τα ηλεκτρικά που αυτονομοποιούνται».

Πηγή: newsauto.gr

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας