Η νέα BMW iX1 eDrive20, τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 204 ίππων (με προσωρινή αύξηση ισχύος) και έχει αυτονομία 430 έως 475 χλμ (κατά το πρότυπο WLTP).
Χρησιμοποιεί την τρέχουσα τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Η ενσωματωμένη μονάδα κίνησης στον εμπρός άξονα παράγει άμεσα διαθέσιμη μέγιστη ροπή 247 Nm και ισχύ 204 ίππων. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6΄΄. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ/ώρα.
Η μπαταρία υψηλής τάσης, η οποία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος για εξοικονόμηση χώρου, έχει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 64,7 kWh.
Η μονάδα συνδυασμένης φόρτισης της νέας BMW iX1 eDrive20 επιτρέπει φόρτιση AC με έως και 11 kW, στάνταρ, με τη μπαταρία υψηλής τάσης να φτάνει από το 0 στο 100% της χωρητικότητάς της μέσα σε 6,5 ώρες. Προαιρετικά διατίθεται τριφασική φόρτιση AC με ισχύ έως 22 kW, που μειώνει το χρόνο φόρτισης σε 3 ώρες και 45 λεπτά. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με συνεχές ρεύμα με ισχύ έως 130 kW. Η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας μπορεί να αυξηθεί από 10 έως 80% μέσα σε 29 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης.
Οι σύντομοι χρόνοι φόρτισης οφείλονται, μεταξύ άλλων, σε ένα ιδιαίτερα αποδοτικό λογισμικό φόρτισης. Η ισχύς φόρτισης μπορεί να ελέγχεται πολύ συγκεκριμένα κατά την τροφοδοσία της μπαταρίας με ηλεκτρική ενέργεια. Επιπλέον, η προληπτική θερμική διαχείριση εξασφαλίζει ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας υψηλής τάσης ελέγχεται βέλτιστα, έγκαιρα, πριν από τη στάση σε σταθμό ταχείας φόρτισης. Όταν το σύστημα πλοήγησης είναι ενεργό, η θερμοκρασία της μπαταρίας ελέγχεται αυτόματα πριν από μια προγραμματισμένη στάση φόρτισης. Η προετοιμασία της μπαταρίας μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα από τον οδηγό ανά πάσα στιγμή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ