Connect with us

Αναζήτηση στο energymag.gr...

GREEN-ESG

Η Capital Product Partners του ομίλου Μαρινάκη χτίζει «πράσινο» στόλο LNG Carriers

Πλώρη για σημαντική ενίσχυση της θέσης του στο «power game» της αγοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου, έχει βάλει ο ναυτιλιακός όμιλος Μαρινάκη, με την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Capital Product Partners (CPLP) να προχωρά σε επενδύσεις για αγορές πλοίων μεταφοράς LNG, ύψους 1,2 δισ. δολαρίων.

Ήδη, η εταιρεία μέσα στο 2021 ενίσχυσε τον στόλο της με τρία τελευταίας τεχνολογίας LNG Carriers, έναντι συνολικού ποσού 600 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το επόμενο διάστημα, αναμένεται να διπλασιάσει την επένδυσή της, ενεργοποιώντας την option για την παραλαβή άλλων τριών αδελφών πλοίων, αντίστοιχης αξίας.

Τα τρία πρώτα πλοία είναι το  Aristos I, ναυπηγημένο το 2020, το Aristarchos και Aristidis I ναυπηγημένα το 2021, στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries. Τα δύο εξ αυτών έχουν ήδη παραδοθεί, ενώ μέχρι το τέλος Νοεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί και το LNG/C Aristidis I. Τα πλοία βρίσκονται υπό μακρόχρονη ναύλωση από την BP και την Cheniere και θα συμβάλλουν στην ενίσχυση των ταμειακών ροών της εταιρείας. Με την προσθήκη τους δε στο στόλο της εταιρείας, ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων της εταιρείας έπεσε στα 8,8 έτη.

Με τις επενδύσεις σε υπερσύγχρονα, υψηλών προδιαγραφών LNG Carriers, η Capital Product Partners κάνει ταυτόχρονα και ένα μεγάλο βήμα προς τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της για την ενεργή μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού άνθρακα. Τα νέα πλοία χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο που έχει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, ενώ είναι και πιο αποδοτικό ενεργειακά (σε σχέση, πάντα με το πετρέλαιο) και έχουν ήδη συμβάλλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα της εταιρείας κατά περίπου 10%.

Η στροφή σε πιο φιλικές για το περιβάλλον μορφές ενέργειας, αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της στρατηγικής του ναυτιλιακού ομίλου Μαρινάκη, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και τις καθαρές θαλάσσιες μεταφορές. Μάλιστα, η CPLP έχει εγκαταστήσει σύστημα καθαρισμού διοξειδίου του θείου σε επτά από τα 19 πλοία του στόλου και σε 15 έχει  εγκατεστημένο σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος.

Παράλληλα όμως με την «πράσινη» ανανέωση του στόλου της η Capital Product Partners εισέρχεται με αξιώσεις και στην αγορά μεταφοράς LNG, η οποία γνωρίζει εκρηκτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρισιμότητας του φυσικού αερίου στην ενεργειακή μετάβαση.

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τις στρατηγικές παρεμβάσεις που είναι απαραίτητες στη ναυτιλιακή βιομηχανία, προκειμένου να μπορέσει ο κλάδος να ανταποκριθεί στις μεγάλες και σημαντικές προκλήσεις, επισήμανε ο Υπουργός...

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Στην επιτακτική ανάγκη της διαφοροποίησης της Ε.Ε. από τα ορυκτά καύσιμα εστίασε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, στην ομιλία στο...

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

Το φιλόδοξο σχέδιο της Ευρώπης να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο και να αντικαταστήσει ένα μέρος του με εισαγωγές μέσω δεξαμενοπλοίων αντιμετωπίζει ένα...

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

Η επαναλειτουργία του εργοστασίου υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στο Χάμερφεστ της Νορβηγίας αναμένεται να γίνει στις 27 Μαΐου, τέσσερις ημέρες αργότερα από την πρόβλεψη...

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ #LIVE

ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ #LIVE