Μενού Ροή
Το νέο Jeep Renegade e Hybrid

Στην εποχή του εξηλεκτρισμού πέρασε και το Renegade, που κατάφερε να κρατήσει όλα τα αυθεντικά στοιχεία της Jeep, τις επιδόσεις και τις εκτός δρόμου δυνατότητες, συνδυάζοντας χαμηλές καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων.

Η έκδοση E Hybrid με το βενζινοκινητήρα των 1.500 κ. εκ. και τους 130 ίππους διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT επτά σχέσεων. Η συνεργασία των δύο πλευρών (κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων) είναι άψογη και το αποτέλεσμα ικανοποιεί τον οδηγό κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Εξωτερικά το μοντέλο κράτησε το γνώριμο προφίλ. Πλέον υπάρχει νέα μάσκα και ανασχεδιασμένα φωτιστικά φώτα led τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Οι μαύρες ζάντες χαρακτηρίζουν το μοντέλο και η απόσταση των 17,1 εκατοστών δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Το εσωτερικό παρέμεινε το ίδιο και δεν υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του, διατηρώντας το γνώριμο στιλ της Jeep. Το ηχοσύστημα είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας και τα ηχεία διαθέτουν το περίγραμμα από τη μάσκα του Willys. Υπάρχει και μια σύγχρονη οθόνη αφής 8,4'', ενώ λίγο πιο κάτω βρίσκονται τα χειριστήρια του κλιματισμού. Η ποιότητα των υλικών είναι καλή, με άριστη συναρμογή και με στόχο να διατηρηθούν ακέραια στον χρόνο. Οι χώροι είναι άκρως ικανοποιητικοί για τέσσερις επιβάτες, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να θεωρηθεί μικρός καθώς δεν ξεπερνάει τα 351 λίτρα.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων που αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και 55 Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται από ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας δίνει κίνηση στους τροχούς ακόμα και όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν είναι σε λειτουργία. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι κατά την εκκίνηση το μοντέλο λειτουργεί ηλεκτρικά, ενώ χωρίς εκπομπές ρύπων γίνεται η κίνηση σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, κυρίως μέσα στην πόλη. Ως προς τις καταναλώσεις καυσίμου κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, η μέση κατανάλωση βρέθηκε κοντά στα 6,5 λτ./100 χλμ. Από τη στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,7'', ενώ η τελική ταχύτητα είναι 191 χλμ./ώρα.

Η Jeep σε αυτό το μοντέλο κατάφερε να διορθώσει όλα τα «κακώς κείμενα» του παρελθόντος. Η υβριδική έκδοση του Renegade αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εποχή του εξηλεκτρισμού. Αυτό πάντως που κατάφερε η υβριδική έκδοση είναι ότι προσφέρει οικονομία στο καύσιμο, ενώ τα 27.800 ευρώ για την απόκτησή του μπορεί να θεωρηθούν λογική τιμή.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας