Μενού Ροή
Το πετρελαϊκό λόμπι ζητά παράταση ζωής για κινητήρες εσωτερικής καύσης στη Βρετανία

Να επιτρέψει τη χρήση καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα σε νέα αυτοκίνητα και φορτηγά και μετά το 2035 ζητά από τη Βρετανία η Ένωση UKPIA, που εκπροσωπεί τους παραγωγούς καυσίμων της χώρας.

Η εστίαση της κυβέρνησης στα ηλεκτρικά οχήματα είναι μυωπική, ανέφερε το λόμπι των πετρελαϊκών. Σύμφωνα με τα τρέχοντα σχέδια, μετά το 2035 θα επιτρέπονται μόνο οχήματα χωρίς εκπομπές καυσαερίων, όπως ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου, ενώ δεν θα επιτρέπεται η χρήση υγρών καυσίμων στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το κάλεσμα ακολουθεί την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης τον Μάρτιο να επιτρέψει τα συνθετικά καύσιμα σε νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται από το 2035. Η βρετανική Ένωση καλεί το Λονδίνο να ακολουθήσει το παράδειγμα των Βρυξελλών, αναφέρει το Bloomberg.

«Η χρήση καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα μπορεί επίσης να καλύψει τις απαιτήσεις βιωσιμότητας και να προσφέρει στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μια διαδρομή προς τις μηδενικές εκπομπές», δήλωσε η Ελίζαμπεθ ντε Γιονγκ, διευθύνουσα σύμβουλος της Ένωσης. Τα καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα περιλαμβάνουν επίσης βιοκαύσιμα και ανανεώσιμα καύσιμα, σύμφωνα με εκπρόσωπο της ομάδας.

Η κυβέρνηση πρέπει να ακολουθήσει «τεχνολογικά ουδέτερη» προσέγγιση για να επιτύχει την πιο αποτελεσματική πορεία προς το καθαρό μηδέν (net zero), ανέφερε.

Τα συνθετικά καύσιμα ή τα ηλεκτρονικά καύσιμα μπορούν να παραχθούν με τη χρήση πράσινου υδρογόνου, το οποίο στη συνέχεια αναμειγνύεται με διοξείδιο του άνθρακα που συλλαμβάνεται από τον αέρα. Η Ευρώπη δεν διαθέτει επί του παρόντος εμπορική παραγωγή ηλεκτρονικών καυσίμων, σε αντίθεση με το ντίζελ ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπου έχουν γίνει ή σχεδιάζονται σημαντικές επενδύσεις.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας