Την δημοφιλή 5 minute mum, κατά κόσμον Έλενα Χαραλαμπούδη, με τους δεκάδες χιλιάδες followers στα κοινωνικά δίκτυα (358 χιλιάδες οι ακόλουθοί της μόνο στο Instagram), επέλεξε η Protergia για να προβάλλει το πρόγραμμά της Φυσικό Αέριο & Ρεύμα Value Power + Gas καθώς και την εφαρμογή της ProtergiaApp.
Η ιστορία στα social media, με το απίστευτο χιούμορ της 5 minute mum, έρχεται συνδυαστικά με τα διαφημιστικά προγράμματα που «τρέχει» η Protergia για να
- αναδείξει τα οφέλη του Value Power + Gas, που παρέχει συνδυαστικά προγράμματα για ηλεκτρική ενέργεια και φυσικό αέριο με σταθερή τιμή για 1 χρόνο,
- να επικοινωνήσει πόσο φιλικό για όλους τους χρήστες, ανεξαρτήτως ηλικίας, είναι το ProtergiaApp
- και να προβάλλει τις σχέσεις εμπιστοσύνης που οικοδομούν οι άνθρωποί της επικοινωνώντας με τους καταναλωτές.
Γι’ αυτό στο βίντεο εμφανίζεται η γιαγιά της οικογένειας να δείχνει στο γαμπρό της τη σχέση που έχει αναπτύξει με την Ευγενία, υπάλληλο της Protergia, να μιλά για τα οφέλη από το πρόγραμμα Value Power + Gas και να προσφέρεται να διεκπεραιώσει η ίδια την αίτηση αλλαγής παρόχου και για την οικογένεια της κόρης της.
Η Protergia κάνει δυναμική καμπάνια για την αύξηση της καταναλωτικής της βάσης τόσο στη λιανική αγορά ενέργειας όπου έχει θέσει στόχο το 30% όσο και φυσικού αερίου προβάλλοντας
- αφ’ ενός τις σταθερές τιμές σε μια εποχή έντονων διακυμάνσεων στη χονδρική τιμή φυσικού αερίου
- κι αφ’ ετέρου το πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να γίνει πελάτης της -«γίνε πελάτης εύκολα, γρήγορα και απλά!», το σύνθημά της.
Παράλληλα, αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα του ProtergiaApp, μέσω του οποίου οι καταναλωτές μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση σε ιστορικά στοιχεία του λογαριασμού τους, να παρακολουθούν online την κατανάλωση, να πληρώνουν τον λογαριασμό online και να καταχωρούν την ένδειξη του μετρητή τους για να λαμβάνουν κάθε μήνα εκκαθαριστικό λογαριασμό.