Μενού Ροή
Γ. Περιστέρης: Θέμα εβδομάδων οι υπογραφές για την Εγνατία Οδό

Θέμα εβδομάδων είναι η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης με το ΤΑΙΠΕΔ για την Εγνατία Οδό, όπως ανέφερε ο επικεφαλής του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γ. Περιστέρης κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της εισηγμένης. Θα απαιτηθεί όμως πρόσθετος χρόνος μέχρι να ικανοποιηθούν τα προαπαιτούμενα από πλευράς Δημοσίου. Η διοίκηση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ εξετάζει διάφορα σενάρια για τις παραχωρήσεις, όπως η ενοποίησή τους υπό μια νέα θυγατρική, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει λάβει οριστικές αποφάσεις υποστήριξε  ο επικεφαλής του ομίλου Γιώργος Περιστέρης. Ο κ. Περιστέρης, κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της εισηγμένης, πρόσθεσε πως εξετάζονται διάφορα σενάρια ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση στο πλαίσιο ευρύτερου σχεδίου «financial engineering».

Ο κ. Περιστέρης θεωρεί πως δεν επηρεάζει η προσφυγή (της κοινοπραξίας Vinci – Mytilineos, που είχε καταθέσει τη δεύτερη καλύτερη προσφορά) τις διαδικασίες για την Αττική Οδό όπου, επίσης, ο όμιλος έχει ανακηρυχθεί πλειοδότης.

Για το διαγωνισμό για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), όπου επίσης επικράτησε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, εξήγησε πως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει το επίσημο πρακτικό. Για τα έργα της Θεσσαλίας, ώστε να αποκατασταθούν οι μεγάλες ζημιές από τη θεομηνία Daniel, είπε πως δεν υπάρχει κάτι νεότερο.

Η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ άναψε το πράσινο φως στο πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών από το Χρηματιστήριο Αθηνών διάρκειας δύο ετών. Σύμφωνα με την απόφαση των μετόχων, που ελήφθη το πρόγραμμα buy back θα τρέξει μέχρι τη συμπλήρωση του 10% επί του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας. Θα διαρκέσει 24 μήνες, το αργότερο μέχρι τις 12 Φεβρουαρίου 2026 με εύρος τιμών από 0,57 ευρώ έως 40 ευρώ ανά μετοχή.

Οι μέτοχοι ενέκριναν το placement της 18ης Ιανουαρίου 2024 διαδικασία με την οποία 10 μεγάλα επενδυτικά κεφάλαια από Ευρώπη και Αμερική απέκτησαν 6 εκατομμύρια μετοχές της εισηγμένης. 

Όπως τόνισε ο πρόεδρος και CEO κ. Γιώργος Περιστέρης απαντώντας σε ερωτήσεις των μετόχων ότι «με το placement τοποθετήθηκαν επενδυτές καλής ποιότητας τόσο ξένοι όσο και Έλληνες». Ο ίδιος μάλιστα έκανε γνωστό ότι «από τους 6 με 7 θεσμικούς επενδυτές, δύο είναι κρατικά κεφάλαια από άλλοι χώρες».

Όσο για τις πρότυπες προτάσεις, όπως οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού και παράκαμψη του Κηφισσού (ο άξονας Ελευσίνα – Οινόφυτα) ο κ. Περιστέρης υποστήριξε πως δεν υπάρχει κάποια πρόοδος στη διαδικασία, ούτε υπάρχει κάποια ένδειξη από πλευράς υπουργείου. Πρόσφατα, ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος είχε δηλώσει πως ετοιμάζονται αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων προτάσεων και στη συνέχεια θα ανοίξουν οι φάκελοι που έχουν κατατεθεί.

Ο επικεφαλής του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, απαντώντας σε ερώτηση για την πορεία των δημοσίων έργων, είπε πως «το κακό είναι ότι εμείς το ανεκτέλεστο το μειώνουμε συνεχώς και ταχύτατα γιατί παραδίδουμε πολύ γρήγορα τα έργα. Γι’ αυτό και μας ενδιαφέρει περισσότερο να βρίσκουμε συνεχώς νέα έργα. Οργανωτικά είμαστε καθ’ όλα ικανοί να υλοποιήσουμε τις συμβάσεις που έχουμε αναλάβει. Εξάλλου, το μισό ανεκτέλεστο της ΤΕΡΝΑ αφορά συμβάσεις εντός του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ».

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας