Η Action Global Communications παρουσίασε τα ευρήματα μιας εκτενούς έρευνας που πραγματοποιήθηκε στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Κύπρο, την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, εξετάζοντας τις στάσεις των καταναλωτών απέναντι στις πρακτικές Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG). Η έρευνα ανέδειξε τη σημασία του ESG στη φήμη των εταιρειών και στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Βασικά ευρήματα της έρευνας στην Κύπρο
- 91% των συμμετεχόντων θεωρούν ότι οι εταιρείες έχουν ευθύνη να συμβάλλουν στην κοινωνία, πέρα από την κερδοφορία.
- 95% πιστεύουν ότι η περιβαλλοντική βιωσιμότητα πρέπει να αποτελεί βασικό στοιχείο των εταιρικών λειτουργιών.
- 66% συμφωνούν ότι τα brands που αγνοούν το ESG ρισκάρουν τη φήμη και τη βιωσιμότητά τους.
- 85% δηλώνουν ότι η γνώση των ESG πρακτικών μιας εταιρείας επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
- 84% βλέπουν θετικά τα brands που δεσμεύονται σε πρακτικές ESG, θεωρώντας ότι αυτά παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημόσια εικόνα τους.
Οι δηλώσεις των επικεφαλής
Ο CEO της Action Global Communications, Chris Χριστοδούλου, τόνισε:
«Οι εταιρείες που επενδύουν ουσιαστικά στις ESG πρακτικές και επικοινωνούν με σαφήνεια τις δεσμεύσεις τους, ενισχύουν την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών τους. Από την άλλη, όσες αδιαφορούν για τις προσδοκίες των καταναλωτών, διακινδυνεύουν τη θέση τους στην αγορά».
Η Νατάσα Περδίου, Διευθύντρια της Action Cyprus, σημείωσε:
«Η έρευνα μας δείχνει ότι οι καταναλωτές δεν μένουν πια παθητικοί. Ζητούν από τα brands να συνδέουν τις επιχειρηματικές τους δράσεις με την κοινωνική και περιβαλλοντική ευημερία. Στην Action Cyprus, στηρίζουμε τους πελάτες μας να ανταποκριθούν σε αυτή την αλλαγή, με ουσιαστικές στρατηγικές ESG που ενσωματώνονται στις λειτουργίες και την κουλτούρα τους».
Πηγή: Φιλελεύθερος