Μενού Ροή
Ρεκόρ υπερκάλυψης για το ομόλογο της CPLP Shipping Holdings

Στο ρεκόρ των 801,37 εκατ. ευρώ ανήλθαν, οι προσφορές για το ομόλογο ύψους 150 εκ. ευρώ της CPLP Shipping Holdings PLC του ομίλου Μαρινάκη πετυχαίνοντας ρεκόρ υπερκάλυψης ομολογιακού δανείου στην Ελλάδα .

Σημειώθηκε υπερκάλυψη της Έκδοσης κατά 5,3 φορές, όπως ανακοίνωσαν οι κύριοι ανάδοχοι της δημόσιας προσφοράς η «ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ», η «ALPHA BANK» και η «EUROXX ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ Α.Ε.Π.Ε.Υ.». Η τιμή διάθεσης των Ομολογιών έχει προσδιοριστεί στο άρτιο, ήτοι 1.000 ευρώ ανά Ομολογία. Η τελική απόδοση των Ομολογιών ορίστηκε σε 2,65% και το επιτόκιο των Ομολογιών σε 2,65% ετησίως.

Οι Ομολογίες κατανεμήθηκαν ως εξής: α) 100.000 Ομολογίες (66,67% επί του συνόλου των εκδοθεισών Ομολογιών) κατανεμήθηκαν σε Ιδιώτες Επενδυτές, και β) 50.000 Ομολογίες (33,33% επί του συνόλου των εκδοθεισών Ομολογιών) κατανεμήθηκαν σε Ειδικούς Επενδυτές.

Υπενθυμίζεται ότι η δημόσια προσφορά για το πενταετές ομόλογο ξεκίνησε τη Δευτέρα και ολοκληρώθηκε σήμερα (20/10) στις 16:00.

Tο ναυτιλιακό ομόλογο της εταιρείας του κ. Μαρινάκη, είναι το δεύτερο στην ελληνική αγορά μετά από εκείνο που είχε εκδοθεί από την Costamare της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, ύψους 100 εκατ. ευρώ , με τις προσφορές να φτάνουν τότε στα 665 εκατ. ευρώ.

Το ρεκόρ του νέου ομολόγου οφείλεται τόσο στο επιχειρηματικό μέγεθος του εφοπλιστικού ομίλου του Βαγγέλη Μαρινάκη όσο και στην ισχυρή οικονομική οντότητα της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners η οποία είναι και εγγυήτρια της έκδοσης.

Πού θα διατεθούν τα έσοδα

Τα αντληθέντα κεφάλαια θα διατεθούν για την αγορά των τριών πρόσθετων LNG carriers, που περιλαμβάνονταν ως options στη συμφωνία που είχε ανακοινωθεί πριν λίγο καιρό.

Υπενθυμίζεται ότι η CPLP Shipping Holdings ζήτησε από το επενδυτικό κοινό 150 εκατ. ευρώ για να χρηματοδοτήσει μέρος του επενδυτικού της σχεδίου συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη του στόλου της με πιο σύγχρονα και «πράσινα» πλοία, με πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) τα οποία επίσης χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG. Τα πλοία είναι νεότευκτα τελευταίας τεχνολογίας και έχουν ήδη ναυλωθεί για πολλά χρόνια, σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας και κοινής ωφέλειας και συγκεκριμένα στις BP, ENGIE και CHENIERE.

Με τις επενδύσεις σε υπερσύγχρονα, υψηλών προδιαγραφών LNG Carriers, η Capital Product Partners κάνει ταυτόχρονα και ένα μεγάλο βήμα προς τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της για την ενεργή μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού άνθρακα. Τα νέα πλοία χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο που έχει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, ενώ είναι και πιο αποδοτικό ενεργειακά (σε σχέση, πάντα με το πετρέλαιο) και έχουν ήδη συμβάλλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα της εταιρείας κατά περίπου 10%.

Με την προσθήκη των τριών νέων LNG Carriers η CPLP θα ελέγχει έναν στόλο από 22 πλοία, ο οποίος περιλαμβάνει 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, έξι πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου και ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση της εταιρείας.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας