Νέες ψηφιακές υπηρεσίες παρέχει η ανανεωμένη εφαρμογή mobile app MyDEDDiE με στόχο τη διευκόλυνση της εξυπηρέτησης και την απλοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Όλοι οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το ΜyDEDDiE στο κινητό τους μέσα από το app store για iOS ή από το google store για Android και όπως τονίζεται, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα για άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ 24/7 οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
Αναλυτικά οι δυνατότητες που προσφέρει είναι:
- Δημιουργία λογαριασμού χρήστη και αποθήκευση αριθμών παροχής του ενδιαφέροντός του με δυνατότητα χρήσης φιλικών ονομασιών.
- Δήλωση/ανάκληση βλάβης ηλεκτροδότησης και επισκόπηση υφιστάμενων βλαβών.
- Δήλωση επικίνδυνης κατάστασης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης.
- Υποβολή αιτήματος επικοινωνίας.
- Υποβολή αιτήματος για αρχική σύνδεση ηλεκτροδότησης/επαύξησης ή μείωσης ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης.
- Υποβολή αιτήματος ενοποίησης παροχών λόγω τροποποίησης της εσωτερικής ηλεκτρικής εγκατάστασης ή μετατόπισης παροχής.
- Υποβολή αιτήματος ελέγχου ορθής λειτουργίας μετρητικής διάταξης.
- Χορήγηση ή κατάργηση νυχτερινού τιμολογίου.
- Ανάκληση υπάρχοντος αιτήματος.
- Υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) για αρχικό ή έκτακτο έλεγχο ή τακτικό επανέλεγχο των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων.
- Καταχώριση ενδείξεων μετρητή.
- Προβολή στατιστικών καταναλώσεων, ιστορικών καταναλώσεων παροχής και ενδείξεων μετρητών (παρέχονται για έως και 5 έτη πίσω) και διαγραμμάτων καμπυλών για τηλεμετρούμενες παροχές.
- Προβολή διαγραμμάτων κατανάλωσης και σύγκριση των καταναλώσεων μεταξύ του τρέχοντος και προηγούμενου έτους (παρέχεται για έως και 2 έτη πίσω).
- Λήψη αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων για προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης.
- Λήψη αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων αναφορικά με την επερχόμενη ημερομηνία καταμέτρησης.
- Λήψη αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων αναφορικά με την αλλαγή κατάστασης ενός υποβληθέντος αιτήματος.
- Πρόσβαση στο ιστορικό των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί, από όπου παρέχονται όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με το εκάστοτε αίτημα όπως η ημερομηνία υποβολής, η κατηγορία αιτήματος, η κατάσταση αιτήματος κ.λπ.
- Προβολή του συνόλου των ειδοποιήσεων ενδιαφέροντος του χρήστη σε θυρίδα εισερχομένων μηνυμάτων και επισκόπηση κάθε ειδοποίησης ξεχωριστά.
Οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν στο MyDEDDiE μέσω ταυτοποίησης με TaxisNet, για πρόσβαση στο σύνολο της λειτουργικότητας της εφαρμογής, διατηρώντας έτσι και το προφίλ τους με τις παροχές που τους ενδιαφέρουν. Αν δεν επιθυμούν την ταυτοποίηση μέσω TaxisNet, μπορούν να εισέλθουν ως απλοί επισκέπτες και να κάνουν χρήση περιορισμένων λειτουργιών.
Άμεση Ενημέρωση
Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν άμεσα ειδοποιήσεις γενικού σκοπού ή διακοπών ηλεκτροδότησης σε έναν ή και περισσότερους δήμους/κοινότητες της επιλογής τους.
Για τη δήλωση βλάβης, τα αιτήματα επικοινωνίας και σύνδεσης με το δίκτυο, την ανάκληση οποιουδήποτε αιτήματος και για την καταχώριση ενδείξεων, απαιτείται η χρήση του ονοματεπωνύμου και ενός αριθμού κινητού τηλεφώνου, μέσω του οποίου θα πρέπει να παραληφθεί και να επιβεβαιωθεί ένας προσωρινός κωδικός (OTP) πριν την τελική υποβολή ή ανάκληση.
Μέσω της εφαρμογής επιτυγχάνεται η άμεση λήψη της δήλωσης βλάβης και του υποβληθέντος αιτήματος από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ καθώς και η αυθημερόν καταχώριση των ενδείξεων στα κεντρικά πληροφοριακά συστήματα.
O Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ κ. Τάσος Μάνος ανέφερε σχετικά: "Μέσα από αυτή την ανανεωμένη εφαρμογή, ο ΔΕΔΔΗΕ υλοποιεί τη δέσμευσή του για την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του και τον μετασχηματισμό του σε μια σύγχρονη πελατοκεντρική επιχείρηση. Ο ΔΕΔΔΗΕ εκσυγχρονίζεται και με σύμμαχο τις νέες τεχνολογίες επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του".