Μενού Ροή
visionpark
Γαλλική startup προσφέρει φωτοβολταικό τσιμεντένιο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτου

Η γαλλική startup Visionpark έχει αναπτύξει μια λύση ηλιακού χώρου στάθμευσης με βάση το σκυρόδεμα.

«Η κατασκευή από σκυρόδεμα που χρησιμοποιούμε είναι αυτοζυγισμένη και δεν απαιτεί θεμέλια», δήλωσε ο ιδρυτής της εταιρείας, Armand Téolis, στο περιοδικό pv France. «Πάνω απ 'όλα, είναι πολύ γρήγορη στην εγκατάσταση. Για παράδειγμα, μια εγκατάσταση 500 kW μπορεί να ολοκληρωθεί σε δεκαπέντε ημέρες. Επομένως, δεν χρειάζεται να αγκυρωθεί η κατασκευή και να καταστραφεί ο χώρος στάθμευσης για τις εργασίες πολιτικού μηχανικού που απαιτούνται για τις μεταλλικές κατασκευές σκίασης.»

Σύμφωνα με τον Téolis, η κατασκευή του carport απαιτεί μόνο το σκάψιμο του εδάφους, την έκχυση των θεμελίων από σκυρόδεμα και την αναμονή για ξήρανση τις επόμενες τρεις εβδομάδες. «Με τις ομάδες μας, μπορούμε να εγκαταστήσουμε 300 m2 έως 500 m2 σε 24 ώρες. Η εγκατάσταση είναι επίσης δυνατή τη νύχτα», πρόσθεσε.

Εξήγησε επίσης ότι οι κατασκευές από σκυρόδεμα παρέχονται από τον Ιταλό ειδικό Paver, ο οποίος ισχυρίζεται ότι έχει ήδη εγκαταστήσει 3.000 του ίδιου τύπου κατασκευής στην άλλη πλευρά των Άλπεων. Αποτελούμενα από εξαρτήματα προκατασκευασμένα σε εργοστάσιο χρησιμοποιώντας διαφορετικά καλούπια, τα μονομπλόκ σκυροδέματος μεταφέρονται στη Γαλλία και στη συνέχεια συναρμολογούνται απευθείας επί τόπου από το Visionpark.

Με βάρος περίπου δέκα τόνους, κάθε δομή σκίασης μπορεί να καλύψει τις θέσεις στάθμευσης οκτώ οχημάτων. Προσαρμόσιμη σε όλους τους τύπους χώρων και λειτουργιών, η δομή είναι πιστοποιημένη και μπορεί να φιλοξενήσει όλους τους τύπους φωτοβολταϊκών πάνελ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Ενώ η κατασκευή από σκυρόδεμα είναι ιταλική, το σύστημα στερέωσης είναι 100% γαλλικό, κατασκευασμένο από την Hydro. «Τα πάντα είναι ενσωματωμένα από την αρχή στις τσιμεντένιες μονάδες μας – οι ράγες στήριξης τύπου Halfen, οι βίδες, τόσο από ανοξείδωτο χάλυβα, όσο και οι πάγκοι φωτισμού LED. Οι δίσκοι καλωδίων έχουν προηγουμένως ενσωματωθεί στις δομές και δεν είναι ορατές. Αυτή η τεχνική αποφεύγει κάθε κίνδυνο ζημιάς, θρυμματισμού ή κλοπής», είπε ο Téolis.

Σύμφωνα με το Visionpark, η λύση του carport ενδιαφέρει τους μεγάλους παίκτες στη μαζική διανομή, καθώς και τους κατασκευαστές. Η εταιρεία λέει ότι η παραγωγική της ικανότητα θα πρέπει να αυξηθεί στα 50 MW φέτος –με την έναρξη ενός πρώτου έργου στη Γαλλία τον Ιούνιο– και θα μπορούσε γρήγορα να επεκταθεί στα 150 MW ή ακόμα και στα 200 MW το 2025, για να καλύψει τη σημερινή πολύ υψηλή ζήτηση για φωτοβολταϊκά συστήματα σκίασης.

Όσον αφορά το κόστος λύσης, ο Téolis είπε ότι, εκτός από ένα οικονομικό πλεονέκτημα για τους πελάτες σε σύγκριση με μια λύση με θεμέλια, οι αυτοσταθμισμένες δομές σκίασης καθιστούν δυνατή την αποφυγή ακινητοποίησης ενός χώρου στάθμευσης και για ορισμένους «αποφυγή απώλειας τζίρου .»

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας