Μενού Ροή
Αγώνας της Ευρώπης για την εξασφάλιση πλοίων που θα εισάγουν LNG

Το σχέδιο της Ευρώπης να μειώσει την εξάρτηση από το ρωσικό αέριο εξαρτάται από την ικανότητά της να εξασφαλίζει εξειδικευμένα πλοία που προσφέρουν τον ταχύτερο τρόπο εισαγωγής εναλλακτικών προμηθειών και την ταχεία κατασκευή συναφών υποδομών.

Σύμφωνα με τους Financial Times, εδώ και έναν μήνα από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ολλανδία έχουν ανακοινώσει σχέδια για την εξασφάλιση πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης ή FSRU, που είναι δεξαμενόπλοια υγροποιημένου φυσικού αερίου με εναλλάκτες θερμότητας που χρησιμοποιούν θαλασσινό νερό για να μετατρέψουν το υπερψυγμένο καύσιμο σε αέριο. Είναι ο γρηγορότερος τρόπος για την Ευρώπη για απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο.

Η ΕΕ σχεδιάζει να μειώσει την εξάρτηση από το ρωσικό φυσικό αέριο κατά τα δύο τρίτα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και επιδιώκει να εισάγει επιπλέον 50 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα LNG ετησίως. Ενώ υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με το εάν υπάρχει αρκετός εφοδιασμός LNG παγκοσμίως για να καλύψει τις ανάγκες της Ευρώπης, οι αναλυτές λένε ότι οι υποδομές θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα κρίσιμο σημείο συμφόρησης.

Η Ευρώπη έχει την υποδομή για να επαναεριοποιήσει 170 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα LNG, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της πλεονάζουσας χωρητικότητας βρίσκεται στην Ιβηρική χερσόνησο, η οποία όμως δεν έχει επαρκείς αγωγούς για να μεταφέρει τις προμήθειες βορειότερα.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας