Μενού Ροή
bus
Έρχονται λεωφορεία με .. πρίζα και με καύσιμο υδρογόνο σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη - Το χρονοδιάγραμμα

Επιπλέον 650 αστικά λεωφορεία μέσα από έναν υπό σχεδιασμό διαγωνισμό της τάξης των  400 εκατ. ευρώ αναμένεται το 2027, να τροχοδρομηθούν στους δρόμους Αθήνας και Θεσσαλονίκης, με βάση όσα αναφέρουν πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Με βάση, δε, όσα αναφέρονται η εκκίνηση της όλης διαδικασίας τοποθετείται για το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Να σημειωθεί ότι μια τέτοια προμήθεια “κουμπώνει” με τη στρατηγική της Κομισιόν για ενισχύσεις προγραμμάτων, αποκλειστικά, για αγορές οχημάτων μηδενικών ρύπων, αλλά και με το πλάνο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την προμήθεια συνολικά 1.300 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, που θα αντικαταστήσουν, σε μεγάλο μέρος τα παλιά λεωφορεία, που στην Αθήνα ανέρχονται σε 1.050, σε σύνολο 1.600 λεωφορείων που διαθέτει ο ΟΣΥ. Βέβαια, σήμερα λόγω των μεγάλων ελλείψεων σε εξοπλισμό και οδηγούς πολλά δρομολόγια, ειδικά σε προάστια, νότια και βόρεια καλύπτονται από τα ΚΤΕΛ γειτονικών νομών αλλά και το ΚΤΕΛ Αττικής.

Πέρα από τον εν λόγω διαγωνισμό, τρέχει και η διαδικασία για τα πρώτα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία, που ήδη έχουν “συμβασιοποιηθεί” από τα τέλη Σεπτεμβρίου και όπως αναφέρεται θα κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος Απριλίου του 2024.

Βέβαια, η είσοδος της ηλεκτροκίνησης με οχήματα Yutong στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχει προκλήσεις καθώς πρέπει να εγκατασταθούν δίκτυα, υποσταθμοί και σταθμοί φόρτισης σε αμαξοστάσια.

Σταδιακά, όπως αναφέρεται, και τα υπόλοιπα 400 λεωφορεία του πρώτου διαγωνισμού εκτιμάται πως θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης σταδιακά μέχρι το 2025.

 

 

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας