Μενού Ροή
Γιατί παραμένουν καθηλωμένα δεκάδες δεξαμενόπλοια στα ανοικτά της Κίνας

Μια απίστευτη κατάσταση εξελίσσεται τις τελευταίες εβδομάδες στα λιμάνια πέριξ της Κίνας. Δεκάδες πλοία κυρίως με Ιρανικό και πετρέλαιο Βενεζουέλας, παραμένουν καθηλωμένα φορτωμένα με αργό πετρέλαιο εξαιτίας της ανάσχεσης της ζήτησης στην κινεζική οικονομία, που έχει χτυπηθεί από τις αμερικανικές κυρώσεις.

Στα ανοικτά της Σιγκαπούρης, της Μαλαισίας και της Κίνας εκτιμάται ότι βρίσκονται σε καθηλωμένα πλοία περίπου 62 εκατομμύρια βαρέλια αυτή την εβδομάδα, αφού έφτασαν σε υψηλό σχεδόν τριών μηνών νωρίτερα αυτόν τον μήνα, σύμφωνα με την εταιρεία πληροφοριών Kpler. Το πετρέλαιο της Βενεζουέλας και η βαρύτερη ποιότητα του Ιράν - που συνήθως εισάγονται ως μείγμα πίσσας - είναι μεταξύ των ποικιλιών που διατηρούνται, επισήμανε η ίδια εταιρεία.

Σύμφωνα με τον Anoop Singh, επικεφαλής της έρευνας των δεξαμενόπλοιων East of Suez από τη Σιγκαπούρη στην Braemar ACM Shipbroking Pte Ltd "αυτά τα πλοία θα δυσκολευτούν πολύ να βρουν προορισμό εκτός της Κίνας, εκτός εάν η κατάσταση γύρω από τις αμερικανικές κυρώσεις αλλάξει δραματικά".

Η Κίνα, ο μεγαλύτερος εισαγωγέας αργού στον κόσμο, αναδιοργανώνει τα ιδιωτικά της διυλιστήρια προκειμένου να συμμορφωθούν με τους περιβαλλοντικούς κανόνες.

Φόρος πίσσας..

Στο πλαίσιο του παρατεταμένου περιορισμού, η Κίνα εισήγαγε φόρο κατανάλωσης από τον Ιούνιο στις εισαγωγές τριών ειδών που σχετίζονται με το πετρέλαιο, συμπεριλαμβανομένου του μείγματος πίσσας, επικαλούμενοι ανησυχίες για ρύπανση.

Αυτό συνέβαλε στη συσσώρευση πλοίων στους ασιατικούς λιμένες, καθώς η ουσία που που χρησιμοποιείται για την παραγωγή υλικών οδοποιίας χρησιμοποιήθηκε συχνά ως κάλυμμα για να καλύψει τις πραγματικές ροές ιρανικού και βενεζουελάνικου πετρελαίου στην Ασία.

Με τη νέα εισφορά να αυξάνει την τιμή των εισαγωγών μείγματος πίσσας, ο όγκος στην Κίνα συρρικνώθηκε κατά περίπου 80% τον περασμένο μήνα από την κορυφή του Μαΐου, σύμφωνα με τον Janus Juay, αναλυτή αργού πετρελαίου στην Kpler. "Ο κύριος προορισμός για τα φορτία που υπόκεινται σε κυρώσεις είναι η Κίνα τις περισσότερες φορές", δήλωσε ο Juay.

Εφτά μέρες

Στις πλωτές εκμεταλλεύσεις στην περιοχή, η Kpler εντόπισε εκατομμύρια βαρέλια ιρανικού αργού και συμπυκνώματος, καθώς και πετρέλαιο που είχε μεταφερθεί σε πλοίο εκτός Μαλαισίας, μια πρακτική που μπορεί να αποκρύψει την προέλευση ενός φορτίου.

Οι όγκοι αντιπροσώπευαν περίπου το 41% ​​του πετρελαίου που διατηρείται σε πλοία παγκοσμίως, σύμφωνα με την Kpler. Ο πάροχος δεδομένων ορίζει την πλωτή αποθήκευση ως πλοία που βρίσκονται σε αδράνεια ή κινούνται με αργή ταχύτητα για τουλάχιστον επτά ημέρες.

Μπορεί επίσης να υπήρξε μια επίδραση ανατροπής γύρω από τα λιμάνια της Κίνας, καθώς ορισμένα φορτία από άλλους προορισμούς ανεστάλησαν. Συνολικά 29 δεξαμενόπλοια με πετρέλαιο βρίσκονταν ανοιχτά της Κίνας, σύμφωνα με τη Vortexa.

Πιστεύεται ότι το ένα πέμπτο μετέφερε ιρανικό και βενεζουελάνικο αργό, άλλα ήταν φορτωμένα με πετρέλαιο από το Αμπού Ντάμπι και τη Βραζιλία λόγω των καθυστερήσεων στην εκφόρτιση λόγω έλλειψης αποθηκευτικού χώρου, δήλωσε η Έμα Λι, αναλυτής στη Vortexa, με έδρα τη Σιγκαπούρη. Η εταιρεία ορίζει την πλωτή αποθήκευση ως πλοία ακίνητα για τουλάχιστον επτά ημέρες.

Στο πλαίσιο του περιορισμού, οι κινεζικές αρχές έκοψαν τις ποσοστώσεις εισαγωγής που χορηγήθηκαν στους ανεξάρτητους. Τον περασμένο μήνα, οι ροές αργού προς την Κίνα μειώθηκαν στο χαμηλότερο από τον Μάιο μετά τις μειώσεις, καθώς και η διακοπή που προκλήθηκε από τον τυφώνα. Επιπλέον, η διύλιση πετρελαίου της Κίνας υποχώρησε στον πιο αργό ρυθμό σε 14 μήνες τον Ιούλιο.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας