Μενού Ροή
Ποια σούπερ μάρκετ επενδύουν στις ΑΠΕ

Η άνοδος του ενεργειακού κόστους αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο για τις επιχειρήσεις.

Για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στρέφονται στην παραγωγή ενέργειας επενδύοντας στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ). Όπως ο όμιλος METRO που προγραμματίζει επενδύσεις 45 εκατ. ευρώ, όπως ανέφερε κατά την επίσκεψή του στην HoReCa o Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Αριστοτέλης Παντελιάδης.

Το επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου METRO είναι αυξημένο κατά 10 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα προηγούμενα πλάνα της διοίκησης καθώς εντάχθηκε σε αυτό πρόγραμμα τοποθέτησης φωτοβολταϊκών σε καταστήματα και αποθήκες του ομίλου. Η επένδυση στα φωτοβολταϊκά θα ξεπεράσει τα 18 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας.

Η METRO δεν είναι η μοναδική εταιρεία του κλάδου που αποφάσισε να επενδύσει στις ΑΠΕ. Ήδη η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει φωτοβολταϊκά πάνελ σε κάποια καταστήματά της, αλλά η παραγωγή είναι μικρή, ενώ στο νέο κατάστημα της Σκλαβενίτης στο πρώην ακίνητο της Renault, επί των οδών Λ. Θεσσαλονίκης, Σκρα και Λαχανά στη Ν. Φιλαδέλφεια, υπάρχει πρόβλεψη για τοποθέτηση στην οροφή της κατασκευής φωτοβολταϊκών συστοιχιών.

Η επένδυση στις ΑΠΕ θα βοηθήσει τις αλυσίδες, όπως λέει άλλο στέλεχος γνωστής αλυσίδας, «να ανεξαρτητοποιηθούν ενεργειακά ακόμη και να γίνουν παραγωγοί ενέργειας ή να συμμετάσχουν σε σχήματα παραγωγών ενέργειας σε μεγάλα πάρκα».

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας