Ο Έλον Μασκ και τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα γίνονται μόδα στην Ελλάδα. Συνολικά 317 καινούρια και 13 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα της Tesla ταξινομήθηκαν από την αρχή του έτους στην Ελλάδα, ενώ τον πρώτο μήνα μετά την καραντίνα τον Ιούνιο, οι αγορές αυτοκινήτων Tesla έφτασαν τα 113!
Την ίδια ώρα, για όλο το 2020 είχαν διατεθεί στην Ελλάδα 22 μοντέλα της Tesla και για όλο το 2019 μόλις… δύο. Πέραν της ευρύτερης στροφής προς την ηλεκτροκίνηση και τις «πράσινες» μορφές μετακίνησης, στην εκρηκτική άνοδο των ταξινομήσεων Tesla συμβάλλει και το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο παρέχει σειρά κινήτρων για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία δραστηριοποείται στην Ελλάδα μέσω ενός pop-up καταστήματος στο Golden Hall, προκειμένου οι καταναλωτές να γνωρίσουν από κοντά τα μοντέλα της εταιρείας. Διαθέτει δε, και κέντρο service. Όσον αφορά το ερώτημα ποιο ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο της Tesla, η απάντηση είναι το Model 3, το οποίο θεωρείται το σχετικά το πιο προσιτό, με την τιμή αγοράς να ξεκινάει από τα 45.990 ευρώ.
Οι περιπέτειες του Έλον Μάσκ
Δεν απολαμβάνει το γεγονός ότι είναι το αφεντικό της Tesla, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο Έλον Μάσκ αλλά υποστήριξε ότι αν δεν ήταν ο ίδιος CEO, τότε η εταιρεία θα «πέθαινε». «Μάλλον το απεχθάνομαι και θα προτιμούσα πολύ περισσότερο να περνάω τον χρόνο μου με τη σχεδίαση και τη μηχανική», είπε ο δισεκατομμυριούχος στο δικαστήριο, καταθέτοντας στη δίκη για την υπόθεση της SolarCity.
Ο Μασκ κατηγορείται ότι πίεσε τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Tesla για την εξαγορά ύψους 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων της εταιρείας φωτοβολταϊκών. Μέτοχοι ισχυρίζονται ότι οι πόροι της αυτοκινητοβιομηχανίας σπαταλήθηκαν για την εξαγορά της SolarCity η οποία- λένε- ξέμενε από χρήματα. Την εποχή της συμφωνίας- το 2016- ο Μασκ κατείχε το 22% τόσο της Τesla όσο και της εταιρείας φωτοβολταϊκών, η οποία ιδρύθηκε από ξαδέλφια του. «Από τη στιγμή που ήταν μία δοσοληψία μετοχή προς μετοχή και είχα στην κατοχή μου ακριβώς το ίδιο ποσοστό αμφότερων, δεν υπήρχε οικονομικό κέρδος», υποστήριξε στο δικαστήριο. Επίσης, αρνήθηκε ότι άσκησε πίεση στα μέλη του συμβουλίου, αναφέροντας ότι η συμφωνία ήταν μέρος ενός «master plan» για τη δημιουργία προσιτών αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας «πράσινη» ενέργεια.
Οι μέτοχοι που προσέφυγαν στη δικαιοσύνη εναντίον του ζητούν να αποπληρώσει το σύνολο του ποσού που κατέβαλε η Tesla (2,6 δισ. δολάρια). O Μασκ κατέθεσε δύο διαδοχικές ημέρες στο δικαστήριο, συνολικά για περίπου 8 ώρες. Η δίκη αναμένεται να διαρκέσει δύο εβδομάδες.