Η Tesla εμφανίστηκε και κυκλοφόρησε το Model S το 2012. Έδειξε έτσι στον κόσμο πώς θα μπορούσε να είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Αν δεν θέλουν να έχουν την τύχη της Kodak η οποία συνέχισε να φτιάχνει φιλμ μέχρι που έβαλε «λουκέτο», οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να μπουν στο παιχνίδι.
Δεν πρόκειται για μια κούρσα σχετικά με το ποιος θα κατασκευάσει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά για το αν κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο και οι κυβερνήσεις που τις στηρίζουν, μπορούν να προσαρμοστούν σε μια νέα επιστημονική επανάσταση.
H μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αλλάξει τα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι εταιρείες που θα ανταποκριθούν στην αλλαγή θα επιβιώσουν, οι υπόλοιπες όχι.
H General Motors και η Ford στις ΗΠΑ, η Volskwagen και η BMW στη Γερμανία, η Toyota στην Ιαπωνία και η NIO στην Κίνα επενδύουν πακτωλό χρημάτων στην ανάπτυξη τεχνολογίας και παραγωγικής ικανότητας.
Ποιος θα κερδίσει την κούρσα; Οι αμερικανικές, οι ιαπωνικές, οι ευρωπαϊκές ή οι κινεζικές εταιρείες;
Παρακολουθείστε την απάντηση που δίνουν οι Financial Times στο παρακάτω βίντεο