Η σύντμηση του χρόνου διεκπεραίωσης των αιτημάτων των επενδυτών για έργα ΑΠΕ και αποθήκευσης στους 4 μήνες από 4,5 σήμερα, κατά μέσο όρο, είναι ο βασικότερος στόχος της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων για το 2025, όπως προβλέπεται στο ετήσιο σχέδιο δράσης της για την επόμενη χρονιά.
Παράλληλα, δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών προϊόντων ενέργειας θέτοντας στόχο να ολοκληρώνεται το 80% των καταγγελιών μέσω της διαδικασίας ενεργειακής διαμεσολάβησης (το αντίστοιχο ποσοστό σήμερα είναι 70%). Μέσω του συγκεκριμένου δείκτη παρακολουθείται το ποσοστό ολοκλήρωσης, επί του συνόλου των καταγγελιών των καταναλωτών προϊόντων ενέργειας που εξετάζονται μέσω της διαδικασίας ενεργειακής διαμεσολάβησης, ήτοι της διαδικασίας που διευκολύνει την εξωδικαστική, συναινετική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών-πελατών ηλεκτρικής ενέργειας ή/και φυσικού αερίου και των προμηθευτών και διαχειριστών δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας ή/και φυσικού αερίου που είναι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα.
Όσον αφορά στην ενημέρωση των φορέων της αγοράς και των καταναλωτών, η ΡΑΑΕΥ και το 2024 θα προχωρά στην ανάρτηση στην ιστοσελίδα της τεσσάρων αναφορών κάθε μήνα για τις αγορές χονδρικής και λιανικής στους τομείς της ηλεκτρικής ενέργειας και του φυσικού αερίου.
Στον τομέα των υδάτων προβλέπεται ότι οκτώ υπηρεσίες ύδατος θα υποβάλλουν στη ΡΑΑΕΥ κάθε εξάμηνο βασικά στοιχεία φυσικού και οικονομικού αντικειμένου, ενώ ανάλογα στοιχεία θα υποβάλλουν και πέντε φορείς διαχείρισης στερεών αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) προκειμένου η ρυθμιστική αρχή να παρακολουθεί την πρόοδο στην οργάνωση της εποπτείας αυτών των δύο κλάδων.
Την ευθύνη υλοποίησης του σχεδίου δράση έχουν ο πρόεδρος και οι αντιπρόεδροι της ΡΑΑΕΥ.