Μενού Ροή
ΔΕΔΔΗΕ: «Φρένο» στην ενίσχυση της Καθολικής Υπηρεσίας το γ’ τρίμηνο

Ενδείξεις σταθεροποίησης στη λιανική αγορά ρεύματος κατά το γ’ τρίμηνο του έτους, με μείωση της κινητικότητας στη λιανική αγορά ρεύματος και «φρένο» στην προσέλευση στην Καθολική Υπηρεσία ( όπου μεταπίπτουν υποχρεωτικά οι καταναλωτές των οποίων καταγγέλθηκε η σύμβαση ηλεκτροδότησης λόγω οφειλών μέχρι να βρουν νέο προμηθευτή) δείχνουν τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ  για τον αριθμό των «ρολογιών» (μετρητών) κάθε προμηθευτή στη Χαμηλή Τάση.

Συγκριτικά με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο,  κατά την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2022 οι ιδιώτες πάροχοι είδαν τα «ρολόγια» που εκπροσωπούν να ενισχύονται κατά μόλις 1.400 περίπου, όταν για παράδειγμα το 2ο τρίμηνο του 2021 είχαν κερδίσει περί τους 67.500 καταναλωτές. Ταυτόχρονα, το πελατολόγιο της ΔΕΗ παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητο στα 4,97 εκατομμύρια ρολόγια, όταν πριν από ένα χρόνο είχε μειωθεί κατά 47.000.  Το μερίδιο της στο διασυνδεδεμένο σύστημα παρέμεινε στο 72,7%, ενώ στους ιδιώτες παρόχους τα πρωτεία  κρατά σταθερά η Protergia. Ακολουθούν –με κριτήριο τον αριθμό των μετρητών- η Elpedison,  η ΗΡΩΝ, η ZeniΘ, η NRG, η Watt & Volt, η Αέριο Αττικής, η Volton, η Volterra, η ΚΕΝ και η ΕΛΙΝ.

Στα θετικά του τρίτο τριμήνου συμπεριλαμβάνεται η ανάσχεση της αύξησης των καταναλωτών που υπάγονται στην Καθολική Υπηρεσία, καθώς δεν ξεπέρασαν τους 3.500 τα νέα νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις, έναντι αύξησης 35.500 κατά την περίοδο Μαρτίου-Ιουνίου. Ακόμα και έτσι όμως, στα τέλη Σεπτεμβρίου η Καθολική Υπηρεσία έφτασε να αριθμεί 186.000 μετρητές, αριθμός διόλου αμελητέος…

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας