Με τις απαλλοτριώσεις από τον ΑΔΜΗΕ των εκτάσεων που διέρχονται τα δίκτυα σύνδεσης, ξεκινά το έργο στον Ανατολικό διάδρομο και στο κομμάτι της εναέριας γραμμής σύνδεσης του ΚΥΤ Κορίνθου με το ΚΥΤ Κουμουνδούρου 400 KV. Η πρώτη απόφαση του έργου που έχει ενταχθεί προς χρηματοδότηση στο Ταμείο Ανάκαμψης, δημοσιεύτηκε την Μεγάλη Πέμπτη και προβλέπει τις απολλοτριώσεις ιδιωτικών εκτάσεων για την ανάγκη κατασκευής των γραμμών μεταφοράς «ΚΥΤ Κουμουνδούρου-ΚΥΤ Κορίνθου, «Αθήνα – Αχελώος», «Αργυρούπολη – Κουμουνδούρου» και «Κουμουνδούρου – Μεγαλόπολη 2».
Όπως είχε επισημάνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μανούσος Μανουσάκης, η Πελοπόννησος είναι η τελευταία περιοχή της Ευρώπης που είναι ενεργειακά κορεσμένη. Ούτε ένα καινούργιο φωτοβολταϊκό δεν μπορεί σήμερα να συνδεθεί στην περιοχή. Η Πελοπόννησος παραμένει διασυνδεδεμένη στα 150 kV –όπως τα νησιά– αντί για 400 kV που είναι το υπόλοιπο ηπειρωτικό σύστημα της χώρας. Για τη βελτίωση συνολικά του Νότιου Συστήματος, ο ΑΔΜΗΕ υλοποιεί δύο ενεργειακούς διαδρόμους τον Δυτικό και τον Ανατολικό Διάδρομο. Ο Ανατολικός Διάδρομος περιλαμβάνει τη διασύνδεση Μεγαλόπολης-Κορίνθου-ΚΥΤ Κουμουνδρούρου και βρίσκεται υπό κατασκευή.
Αντίστοιχα, ο Δυτικός Διάδρομος έχει ολοκληρωθεί σε βαθμό 98% γιατί εκκρεμούν δύο πυλώνες που η Μονή Αγίων Θεοδώρων στα Καλάβρυτα δεν επιτρέπει να εγκατασταθούν. Πρόκειται για μια επένδυση 110 εκατ. ευρώ που σχεδιάζεται από το 2006 αλλά ξεκίνησε να κατασκευάζεται μόλις το 2018. Οι πέντε μοναχές της Μονής προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη και κέρδισαν τα ασφαλιστικά μέτρα πριν λίγους μήνες. Ως εκ τούτου το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και ο ΑΔΜΗΕ μελετούν εναλλακτική όδευση, η οποία ωστόσο αναμένεται να καθυστερήσει ακόμα περισσότερο την υλοποίηση του έργου, λόγω των αδειοδοτήσεων που απαιτούνται.