Oι αναταράξεις στο παγκόσμιο εμπόριο εξαιτίας της έκρυθμης κατάστασης στην Ερυθρά θάλασσα αρχίζουν να γίνονται αισθητές σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στο πλαίσιο πλαίσιο του συνεδρίου του Economist “The World Ahead 2024: Athens Gala Dinner” η πλοιοκτήτρια Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Partners L.P., χαρακτήρισε την κατάσταση με αφορμή τους Χούθι διαχειρίσιμη, παρόλο που τα ταξίδια των πλοίων αυξάνονται κατά 30%, κάνοντας τον γύρο της Αφρικής.
Η ναυτιλία καταφέρνει να προσαρμόζεται στις μεταβολές που σημειώνονται με βάση τις εξελίξεις στο διεθνές περιβάλλον, το 90% του παγκόσμιου εμπορίου άλλωστε το διεκπεραιώνει η ναυτιλία, καθώς είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος, ενώ ανέφερε ότι οι τιμές ανεβαίνουν, όταν δεν υπάρχει επάρκεια και μεταφορικά μέσα, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η ίδια χαρακτήρισε ως πιο σοβαρό αυτό που βιώσαμε μετά την πανδημία, όταν η ανάγκη για μεταφορά προϊόντων αυξήθηκε ραγδαία και δεν υπήρχε δυνατότητα μεγαλύτερης χωρητικότητας στα πλοία.
Η Αγγελική Φράγκου μίλησε για νέες δυνατότητες μεταφοράς και αποθήκευσης LNG, τονίζοντας ότι μέσω έργων επαναεροποίησης η ικανότητα εισαγωγής LNG το 2024 θα έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 30% σε σύγκριση με το 2021