Τέσσερα νέα τάνκερ που κίνουνται με lng παρήγγειλε η Capital Maritime, με επικεφαλής τον Βαγγέλη Μαρινάκη, στην κινεζική Dalian Shipbuilding Industry (DSIC), σύμφωνα με ναυπηγικές πηγές. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Dalian Shipbuilding Industry για 4+2 VLCC με διπλό καύσιμο LNG και επίσης για 6+2 VLCC συμβατικών καυσίμων με δύο «γνωστούς Ευρωπαίους πλοιοκτήτες». Η συνολική αξία των αγορών αγγίζει τα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αν και δεν αποκάλυψε η εταιρεία τα ονόματα των ιδιοκτητών, ναυτιλιακές πηγές ανέφεραν στο lng-prime η Capital υπό την ηγεσία του Μαρινάκη βρίσκεται πίσω από την παραγγελία για τα VLCC με καύσιμα LNG ενώ η Seatankers υπό την ηγεσία του John Fredriksen παρήγγειλε τα άλλα πλοία. Οι παραδόσεις των πλοίων θα ξεκινήσουν από τα τέλη του 2026.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είχε προαναγγείλει ήδη από Νοέμβριο του περασμένου έτους κατά τη διάρκεια συνεδρίου στην Αθήνα ότι η Capital ψάχνει να παραγγείλει πλοία LNG διπλού καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των VLCC.
Τον Ιούνιο του 2023, η Capital Ship Management υπέγραψε συμφωνία με την China's New Times Shipbuilding στο Jiangsu για την κατασκευή έως και έξι δεξαμενόπλοιων που κινούνται με LNG. Πέρυσι, η Capital Ship Management παρέλαβε το έκτο δεξαμενόπλοιο MR έτοιμου για χημικά/προϊόντα LNG από τη Hyundai Vietnam. Πριν από αυτό, υποδέχθηκε στον στόλο της δύο VLCCs έτοιμα για αμμωνία και LNG, τα Alterego 300.000 dwt και Amore Mio.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο της Capital Ship, η εταιρεία διαθέτει στόλο 36 δεξαμενόπλοιων, συμπεριλαμβανομένων 11 VLCC, 11 Aframaxes, 7 δεξαμενόπλοια MR/handy product και 1 μικρό δεξαμενόπλοιο. Από αυτά, οκτώ δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου διπλού καυσίμου LNG είναι σε παραγγελία στο NTS και έχουν προγραμματιστεί για παράδοση κατά την περίοδο 2025-2027. Η Capital Ship διαθέτει επίσης τέσσερα δεξαμενόπλοια διπλού καυσίμου LNG σε λειτουργία, τα οποία παραδόθηκαν το 2018 και το 2019, δείχνουν τα στοιχεία.