Μενού Ροή
Και η τεχνητή νοημοσύνη επιστρατεύεται για την προσέγγιση εταιρειών φωτοβολταϊκών

Οι εταιρείες φωτοβολταϊκών αποκτούν νέους πελάτες αγοράζοντας υποψήφιους πελάτες ή διεξάγοντας καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, το κόστος των υποψήφιων πελατών έχει αυξηθεί σημαντικά, ενώ τα ποσοστά επιτυχίας των καμπανιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν χαμηλά.

Ορισμένες εταιρείες διαθέτουν πολλές τέτοιες επαφές στις βάσεις δεδομένων τους από το παρελθόν. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, αυτές θεωρούνται «νεκρές», και είναι σημαντικό να υπολογιστεί αν αξίζει η προσπάθεια επικοινωνίας με τους υποψήφιους πελάτες εκ νέου. Αυτό το ερώτημα μπορεί να τεθεί και για νέες επαφές που αποκτώνται πρόσφατα.

Οι ιδρυτές της δανικής startup Shiney AI, Άλμπερτ Μπάχοϊ και Όλιβερ Ράσμουσεν, ισχυρίζονται ότι αυτή η επιβάρυνση στις πωλήσεις μπορεί να μειωθεί και να γίνει πιο αποδοτική. Για να το πετύχουν αυτό, η Shiney AI βασίζεται σε καμπάνιες email και μηνυμάτων κειμένου για να επαναπροσεγγίσει τους υποψήφιους πελάτες, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη.

«Χρησιμοποιούμε διάφορα προγράμματα AI όπως το Llama από τη Meta, το Claude από την Anthropic ή το GPT από την OpenAI για να προσεγγίσουμε προσωπικά τους υποψήφιους πελάτες», εξήγησε ο Μπάχοϊ. «Αυτό απλά το κάνει να φαίνεται πιο προσωπικό και όχι σαν μαζικό SMS ή email. Η εμπειρία μας δείχνει ότι οι πελάτες αισθάνονται ότι τους προσεγγίζουν άμεσα και αντιδρούν αναλόγως.»

Το σύστημα Shiney AI λειτουργεί επίσης και με νέες επαφές. Η εταιρεία δοκιμάζει αυτή τη στιγμή τη μέθοδο της με διάφορες εταιρείες εγκατάστασης φωτοβολταϊκών στη Γερμανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και την Αυστραλία.

Η startup έχει δείξει πρώιμα αποτελέσματα στην αγορά των ΗΠΑ. Για μια εταιρεία εγκατάστασης, προσπάθησε να αναζωογονήσει επαφές οκτώ μηνών από το Νιου Τζέρσεϊ, επικοινωνώντας με 1.355 διευθύνσεις μέσω email και μηνυμάτων κειμένου. Μέσα σε 24 ώρες, σχεδόν 400 υποψήφιοι πελάτες ανταποκρίθηκαν, με το 3% να εξακολουθεί να εξετάζει τα φωτοβολταϊκά συστήματα και το 2,1% να κλείνει ραντεβού.

Τα αποτελέσματα ήταν ακόμα καλύτερα σε άλλη καμπάνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με τον Μπάχοϊ. Περίπου 5.337 υπάρχουσες επαφές επικοινωνήθηκαν χρησιμοποιώντας τη λύση της Shiney AI, με 1.506 υποψήφιους πελάτες να ανταποκρίνονται. Τελικά, 266 από αυτούς έκλεισαν ραντεβού, που αντιστοιχεί στην επαναπροσέλκυση σχεδόν του 5% των «παλιών» επαφών.

Η Shiney AI συνδέει απευθείας τις καμπάνιες μηνυμάτων και email με τα ημερολόγια των αντιπροσώπων πωλήσεων των εταιρειών εγκατάστασης. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει την άμεση κράτηση ραντεβού και την προβολή όλων των διαθέσιμων ωρών. Το σύστημα AI διατηρεί επαφή με την επαφή, προγραμματίζοντας τις παρακολούθηση των κλήσεων στο ημερολόγιο των πωλήσεων και στέλνοντας εξατομικευμένες υπενθυμίσεις στους υποψήφιους πελάτες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η ενσωμάτωση της διαδικασίας Shiney AI στο σύστημα διαχείρισης πελατών μιας εταιρείας εγκατάστασης μπορεί να διαρκέσει περίπου επτά ημέρες. Οι καμπάνιες μπορούν να ξεκινήσουν άμεσα.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας