Μενού Ροή
lng
«Μάννα εξ ουρανού» για τα κινεζικά ναυπηγεία η φρενίτιδα για νεότευκτα LNG carriers

Η φρενίτιδα που επικρατεί για την κατασκευή νεότευκτων LNG carriers οδηγεί αρκετούς πλοιοκτήτες στα κινεζικά ναυπηγεία, πολλά εκ των οποίων δε διαθέτουν την τεχνογνωσία στην κατασκευή τέτοιων προηγμένων πλοίων.

Τα παραπάνω αναφέρει σε δημοσίευμά τους οι Financial Times, στο οποίο επίσης επισημαίνεται ότι, μεγάλοι ναυτιλιακοί όμιλοι αυστηροποιούν τους ελέγχους και τις προδιαγραφές που θέτουν στα κινεζικά ναυπηγεία, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι τα υπό ναυπήγηση πλοία θα ευθυγραμμίζονται με τα διεθνή πρότυπα.

Η τάση αυτή υπογραμμίζει την εξάρτηση των εταιρειών στα κινεζικά ναυπηγεία, εν μέσω πολύ υψηλής ζήτησης, παρά τη μικρή τους εμπειρία στην κατασκευή LNG carriers. Την ίδια ώρα, διαφαίνεται ότι η πιθανότητα η Ουάσιγκτον να επιβάλλει δασμούς στα κινεζικά ναυπηγεία, δεν θα ανατρέψει την τάση αυτή.

Υπάρχει τεράστια ζήτηση για «ομάδες επίβλεψης» στα κινεζικά ναυπηγεία, ανέφερε στους FT o Stephen Fewster, επικεφαλής ναυτιλιακής χρηματοδότησης της ING. «Η Κίνα δεν διαθέτει την ίδια εμπειρία στην κατασκευή LNG carriers. Η εποπτεία των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία πρέπει να είναι έντονη», συνέχισε.

Υπάρχουν βέβαια και πλοιοκτήτες που επιμένουν στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, παρά το γεγονός ότι είναι fully booked και κατά συνέπεια το κόστος ναυπήγησης είναι μεγαλύτερο και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης μετατίθεται.

Υπό το πρίσμα των ανωτέρω, το μερίδιο των κινεζικών ναυπηγείων στην κατασκευή LNG carriers θα ξεπεράσει το 20%, σύμφωνα με εκτιμήσεις της International Gas Union.

Πηγή: Ναυτικά Χρονικά 

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας